понеделник, 13 август 2007 г.

Beyonce - B'Day
B'day е вторият самостоятелен албум на Би, който излиза на 4 септември 2006г., за рожденния й ден, с него тя жъне невероятен успех. През първата седмица в САЩ са продадени повече от 541,000 копия. Първият сингъл Déjà Vu с Jay-z влиза в петицата на страната и става №1 в U.S. R&B и UK чартовете. С Irreplaceable (написана от Бионсе и Ne-Yo) е №1 в билборд класацията цели 10 седмици. От сингъла са продадени 2 милион копия. С него печели много награди. Следващият сенгъл Beautiful Liar излиза в Европа на бял свят на 16 април тази година. В него тя прави дует с Shakira. Сингъла скача от рекордната 94 на 3 позиция. Дано тази кратка информация да ви е помогнала да разберете, че в момента Бионсе е №1.
Ето как аз оценявам песните от албума й :
"Deja Vu" - 10/10 - песента никога няма да ми умръзне.
"Ring The Alarm" - 10/10 - още щом я чух се влюбих в нея :)
"Get Me Bodied" - 9.5/10 - песента е хубава, но има и по-хубави в албума.
"Suga Mama" - 10/10 - една от любимите ми, клипа е страхотен.
"Upgrade U" - 9.5/10 - затова че не ме кефише в началото, а чак когато започнаха да я въртят по каналите.
"Kitty Kat" - 8.5/10 - песента не ми харесва! най лошата от албума!
"Freekum Dress" - 10/10 - поредната страхотна песен със страхотен клип.
"Green Light" - 10/10 - песента е хубава
"Irreplaceable" - 10/10 - най успешното парче в албума
"Resentment" - 10/10 - трябваше да стане сингъл
"Listen" - 10/10 - всеки човек, дори да не е фен та Би, трябва да хареса песента. Любимата ми от албума.
"Check On It" - 9.5/10 - не е от най-хубавите, затова не и давам 10
"Back Up" - 10/10 - ако я чуя не ми излиза от главата (това е бонус трак)
Моята оценка за албума е 9.8
.
Download:

Няма коментари: